Rad s djecom u vrtiću organiziran je u dvije mješovite odgojne skupine s ukupno 50 djece u dobi od 3 do 6 godina.
Rad vrtića je organiziran od 6:00 do 16:00 sati kao:
- poludnevni (5 – satni ) do 11:30 sati (s ili bez ručka),
- cjelodnevni (10 - satni) program do 16:00 sati, u dogovoru s roditeljima
Prednosti mješovitih odgojno-obrazovnih skupina
Prednosti ovih skupina, za razliku od homogenih skupina, višestruke su. Dobno mješovite skupine su prikladan oblik življenja i učenja djece su najsličnije prirodnoj zajednici - obitelji. Djeca uče na prirodan način sve ono što zajednički način življenja i rada pruža - od socioemocionalnih umijeća do spoznajnih.
Atmosfera u mješovitim dobnim skupinama je prirodnija, sličnija onome što dijete očekuje u realnom životu. Iz mnogih studija vidljiv je pozitivni učinak boravka djece u mješovitim skupinama, posebno u znanju i savladavanju društvenih vještina. Djeca su uspješnija u akademskim vještinama, imaju jače samopouzdanje, bolje razvijene socijalne vještine te bolji odnos prema vrtiću, a kasnije prema školi.
Rad je prilagođen djeci koja su došla s različitim iskustvima i sposobnostima, a odgajateljeva uloga je planiranje i pripremanje aktivnosti u skladu s interesima svakog djeteta. Dijete se potiče na timsko i suradničko učenje.
Mješovite skupine pozitivno utječu na socijalni i emocionalni razvoj djece, više pozitivnih izražavanja emocija i mašte, a manje kompetitivnosti i agresivnosti.
Također, djeca više međusobno surađuju, pomažu si, dijele i razmjenjuju stvari, starija djeca pomažu mlađoj djeci i uče ih, pri čemu uče preuzimati odgovornost za svoje postupke.
Druženje djece različite dobi pozitivno utječe na razvoj govora.
Planiranje rada i poticanje djece različitih dobi, sposobnosti, interesa za odgojitelja predstavlja velik izazov te iziskuje veći angažman, ali samo na taj način može omogućiti djetetu poticaj za cjeloviti razvoj.

